کلیدسازی

اورژانس آنلاین خدمات کلید در اصفهان

خصوصیات کلید ساز و درب ضد سرقت

خصوصیات کلید ساز و درب ضد سرقت چیست 

خصوصیات کلید ساز و چگونه می توان حرفه ای بودن یک کلید ساز را متوجه شد؟ در سال های گذشته که مردم از قفل و کلیدهای سنتی استفاده می کردند شغل کلید سازی جزو مشاغل سخت محسوب می شد.

زیرا ساخت برخی از قفل و کلیدها به مراتب دشوار بود. وخصوصیات کلید ساز و عدم وجود ابزارهای حرفه ای در این صنعت باعث می شد تا بسیاری از کارها به طور دستی انجام شود. افرادی که قصد داشتند وارد این حوزه شوند باید ماه ها و حتی سال ها به شاگردی می پرداختند و بعد از اینکه به خوبی کار را یاد می گرفتند به صورت مستقل فعالیت خود را ادامه می دادند.

اما امروز وضعیت متفاوت است. گسترش دیجیتال و صنعتی شدن زندگی مردم باعث شده تا ابزارها و وسایلی وارد این شغل شوند که به میزان زیادی باعث سهولت در آن شده است. اما با ورود قفل های دیجیتال و رمز دار ، ریموت کنترل و…هستیم.

در حال حاضر ساختمان های مدرن دیگر از قفل های معمولی استفاده نمی کنند و به استفاده از قفل و کلیدهای دیجیتالی روی آورده اند. این قفل ها مزایای زیادی از جمله عدم نیاز به کلید، سیستم کنترل مرکزی و … دارند.

خصوصیات کلید ساز و پلیسه گیری  

خصوصیات کلید ساز و پلیسه گیری به معنای تراشیدن اضافه های کنار کلید است. اضافه های کلید اگر بعد از ساخت تراشیده نشوند باعث می شود تا کلید در هنگام چرخیدن در مغزی قفل گیر کند و منجر به شکستن آن شود. پلیسه گیری از مهم ترین مهارت ها وخوصوصیات یک کلید ساز است که باید به خوبی بر آن واقف باشد. انجام این کار دارای دستگاه مخصوصی است.

توانایی کلید سازوساخت انواع کلید

کلید ها انواع مختلفی دارند. از خصوصیات کلید ساز خوب این است که توانایی ساخت و تعمیر انواع کلید را داشته باشد. ساخت هر نوع کلید نیاز به داشتن تجربه و مهارت خاصی را داراست.

 

 تعمیر انواع قفل

قفل های سنتی و دیجیتال از ساختارهای متفاوتی برخوردار هستند هر کدام از آن ها به مرور زمان دچار اصطکاک می شود و ممکن است با خرابی مواجه شود کلید سازهایی که چند سال است در این عرصه کار می کنند از تجربه کافی برخوردارند و به تعمیر انواع قفل تجربه دارند. البته لازم به ذکر است که قفل های دیجیتالی و رمز دار نسبت به قفل های سنتی از میزان خرابی کمتری برخوردارند زیرا اصطکاک زیادی ندارند و همین مساله موجب شده تا میزان تعمیرات آن ها به مراتب کمتر باشد و افراد از آن ها استقبال بیشتری کنند.

 

 

صنعت کلید سازی مانند سایر صنایع دارای ابزارهای تخصصی است. این ابزارها کاربردهای مختلفی دارند که استفاده صحیح از آن ها می تواند منجر به    افرادی که قصد دارند به طور تجربی وارد این شغل شوند.

بسیاری از افراد ممکن است کلید خود را در مکانی دیگر جا بگذارند و این مساله باعث شود تا ساعت ها پشت درب بمانند. در این شرایط اولین گزینه ای که به فکر آن ها می رسد این است که از کلید سازی سیار درخواست کمک کنند.

kelidsazi

خارج کردن کلید شکسته  

عدم چرخش مناسب کلید در قفل اغلب مواقع باعث شکستن آن می شود لازم به ذکر است که نوع شکستگی کلید در قفل متفاوت است در برخی از مواقع کلید به طور کامل در قفل می شکند و هیچ بخشی از آن خارج از قفل قابل مشاهده نیست اما در برخی از مواقع کلید به طور نصفه شکسته می شود و می توان آن را با ابزارهایی مانند پیچ گوشتی و روغن کاری خارج کرد بسیاری از افراد در هنگام شکستن کلید در قفل دچار سردرگمی و نگرانی می شوندیک کلید ساز ماهر باید بتواند در این مواقع به کمک مشتری بیاید و کلید شسکته را از قفل خارج و سپس مغزی قفل را عوض کند.

 

همان طور که اشاره کردیم شغل کلید سازی از قدیمی ترین مشاغل محسوب می شود که افراد زیادی در آن مشغول به کار هستند

واگر کلید ساز ماهر و کار بلد را انتخاب کنید و چندین ماه را در کنار او به کسب تجربه بپردازید.

تفاوت هزینه کلیدسازی سیار و ثابت 

کلید سازی سیار هزینه بیشتری نسبت به کلید سازی های ثابت دریافت می کنند زیرا هزینه های جانبی مانند ایاب و ذهاب دارند  اماکلید سازی های ثابت که اغلب در نقاط شهر وجود دارند هزینه ایاب و ذهاب ندارند و اگر حضوری به آن ها مراجعه کنید قطعا هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

 

باز کردن درب ضد سرقت

روش باز کردن قفل درب ضد سرقت بدون کلید  

برای باز کردن قفل درب ضد سرقت بدون استفاده از کلید

 

 اگر درب ضد سرقت قفل نشده باشد

در این صورت فقط زبانه مربوط به دستگیره درگیر است و باز کردن درب چندان دشوار نیست با استفاده از کارت عابر بانک، کارت تلفن، فیلم رادیولوژی یا هر چیز مشابهی می‌توان قفل را باز کرد.باز كردن درب منزل با کارت اعتباری کار چندان سختی نیست.

اما در خصوص باز كردن قفل درب ضد سرقت با كارت، نکته مهم این است که این درها برای تأمین امنیت بیشتر، درز کمتری نسبت به درهای معمولی دارند و به همین علت باز کردن قفل درب ضد سرقت با کارت دشوارتر و زمان‌برتر است.

 

 

باز كردن درب ضد سرقت قفل شده

 کار ساده‌ای نخواهد بود در این شرایط بهتر است برای این که آسیبی به قفل و نیز خود درب وارد نشود، از یک کلیدساز کمک بگیرید البته احتمالاً تنها کلیدسازهای حرفه‌ای بتوانند به شما کمک کنند.

اگر امکان باز کردن قفل درب ضد سرقت به سادگی فراهم باشد، امنیت این درب کاهش پیدا می‌کند. بنابراین طبیعی است که باز کردن درب ضد سرقت قفل‌ شده به سادگی امکان‌پذیر نیست و توسط  کلید ساز باید انجام گیرد .

 

 اگر کلید پشت در ضد سرقت بماند چه کنیم

با توجه به امنیت بالای درب‌های ضد سرقت، باز کردن قفل درب ضد سرقت تنها باید به دست کلید ساز کار بلدانجام شودوبستگی به کیفیت قفل دارد. که اگر جنس قفل کال ترک باشد باید یک کلید ساز حرفه ایی پیدا کنید که بتواند قفل را باز کندواینکه در صورت باز نشدن بتواند با کمترین خسارت درب را باز کند که به بدنه درب اسیب نرسد.

ساخت کلید قفل درب ضد سرقت

در صورت داشتن کلید میتوان به کلید ساز کار بلد و معتبر رفته که با دادن کلید درب ضد سرقت به کلید ساز با استفاده از دستگاه کلید برای شما کپی خواهدکرد.

 تعداد کلیدهای درب ضد سرقت  

بسته به شرکت تولید کننده دارد ولی اغلب میتوان گفت که پنج کلید باید داشته باشد هماننده کال ترک

چگونه دری که پشتش کلید است را باز کنیم

احتمالاً برای باز کردن دربی که پشت آن کلید است، ناچار به کمک گرفتن از یک کلیدساز ماهر باشیدچون اگر خودتان بخواهید درب را باز کنید واینکه اطلاعی ازدرب ضد سرقت ندارید هر لحظه امکان خسارت به درب را امکان دارد.

 تمامی خدمات کلید سازی وباز کردن انواع قفل به صورت شبانه روزی 24 ساعته در سطح استان اصفهان 

تماس با ما 

09135657166

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *