کلیدسازی

اورژانس آنلاین خدمات کلید در اصفهان

کلید سازی و قفل سازی شبانه روزی اصفهان

کلید سازی شبانه روزی اصفهان

 

کلید سازی و قفل سازی شبانه روزی اصفهان برای ساخت کلید وتعمیرات در طول شبانه روز در سطح اصفهان اماده خدمات رسانی میباشد. چون کلید یک چیز مهمی است که که تمام افراد با ان سرو کار دارند ویک موقع ناخاسته کلید گم میشود وان موقع میشود که نیاز به کلید ساز پیدا میکنید ولازم به ذکر است که چنانچه کلید درب خانه رو گم کردید به کلید سازی شبانه روزی تماس بگیرید.

همکاران ما در محل حاضر وبرای قفل شما کلید بسازند واینکه چنانچه خواستید کلید رو تعویض کنید به همکاران اعلام کنید که چون کلید گم شده ونمیخواهید کلید قبلی قفل را باز کند کلید جدید بسازند که چنانچه کلید دست کسی باشد از لحاظ امنیت خیالتان راحت باشد ودیگر با ان کلید گمشده قفل باز نشود.

در مورد خودرو هم اگر خریداری کرده باشید از کسی میتوانید به کلیدسازی اصفهان مراجه کنید که کد ماشین و ریموت رو تغییر دهند که اگر صاحب قبلی کلید داشته باشد نتواند ماشین رو روشن کند.کلید سازی وقفل سازی شبانه روزی اصفهان انجام باز کردن گاوصندوق وانواع قفل ها را هم انجام میدهد.

 

 

 

کلید سازی و قفل سازی شبانه روزی اصفهان دارای انواع ریموت ها میباشد که برای باز کردن کرکره برقی و درب پارکینگ وانواع خودرو موجود در بازار را دارست و برای ساخت ریموت کنترل مثلا درب برقی که باعث می شود که اقدام به خرید چند ریموت کنترل کنید. مسلما در یک آپارتمانی با چهار واحد حتما به چهار ریموت پارکینگ نیاز دارید.

از این رو پس از خرید ریموت باید با نحوه کد دادن به ریموت درب پارکینگ آشنا باشید تا عملیات کپی شدن ریموت انجام شود.

بهترین ریموت برای کددهی و کپی کردن ریموت بلوتوثی یونیورسال است که بهتر است آن را خریداری کنید تا عملیات خام کردن ریموت و سپس کپی کردن ریموت را انجام دهید.ولی برای ست کردن ریموت درب برقی یا دزدگیر چنانچه قادر نبودید به روشهای زیر ریموت را ست کنید.

به کلید سازی اصفهان تماس گرفته که در محل برای شما ریموت را ست کنندواینکه باید این رو در نظر داشته باشید که تمام ریموتها قابل کپی نمیباشند و باید چنین ریموتها را در محل روی دستگاه ست میشود.

خام کردن ریموت پارکینگ

   1. در ابتدای کار کلید قفل و باز ریموت خریداری شده را به مدت ۲۵ تا ۳۰ ثانیه فشار دهید تا چشمک زن نشان داده شود.

2.پس از آن ریموت خریداری شده خام می باشد و برای کپی کردن و کددهی آماده است.

3. نشانه خام بودن ریموت پارکینگ این است که با فشردن دکمه های ریموت چشمک زن کار نکند.

 

نحوه کد دادن به ریموت درب پارکینگ و کددهی و کپی کردن

 

1.ریموت خام و ریموت اصلی را روبروی هم قرار دهید.

2.هر کدام از دکمه های مشابه ریموت اصلی و خام را به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه فشار دهید تا چشمک زن روشن شود.

3.پس از اتمام فشردن دکمه های ریموت عملیات کد دهی ریموت انجام شده است.

    4.حال به راحتی ریموت خریداری شده کپی شده است و آماده استفاده کردن است.

 

 

نتیجه گیری :

متخصصین کلید سازی اصفهان آماده کمک رسانی به تمام شهروندان در تمام مناطق اصفهان  می باشند.

کافیست جهت باز نمودن، تعمیرات قفل درب های معمولی و ضد سرقت خود در هر زمان با کلید سازی و قفل سازی شبانه روزی اصفهان تماس بگیرید   09135657166  تا نزدیک ترین کلید ساز به شما معرفی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *