کلیدسازی

اورژانس آنلاین خدمات کلید در اصفهان

سرمایه مورد نیاز برای کلیدسازی در اصفهان

برای راه اندازی کسب و کارهای فنی مانند شغل کلیدسازی در اصفهان عوامل بسیار زیادی مهم هستند که یکی از آنها سرمایه مورد نیاز برای کلید سازی است. این سرمایه می‌تواند شامل هزینه‌های آموزش، هزینه تهیه وسایل مورد نیاز برای کلید سازی، هزینه اجاره محل (مغازه) و … باشد.
سرمایه کلید سازی گرچه در بسیاری از مواقع یک موضوع سطحی در نظر گرفته می‌شود اما با اطلاع از آن می‌توان خیلی از مراحل را جهت شروع کسب و کار به راحتی طی کرد. در صورتی که می‌خواهید از نحوه تهیه سرمایه اولیه، هزینه‌های جانبی و … در راه‌اندازی شغل کلید سازی مطلع شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ضمناً جهت کسب اطلاعات در مورد این حرفه می‌توانید به صفحه شغل کلیدسازی مراجعه کنید و یا برای یادگیری آن به صفحه دوره کلید سازی سر بزنید.

چرا اطلاع از سرمایه مورد نیاز برای کلیدسازی در اصفهان مهم است؟

بسیاری از افراد اطلاعی درمورد سرمایه کلید سازی ندارند، آنها تصور می‌کنند شغل کلیدسازی در اصفهان فقط تهیه یک دستگاه تکثیر کلید و یک سیم خم جهت باز کردن قفل دربها است!! و با توجه به این نگرش هزینه‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی کار قفل سازی یا کلید سازی را بسیار ناچیز می‌دانند.

اما در واقع اینطور نیست! موضوع این است که بسیاری از افراد زمانی از هزینه‌های واقعی آن مطلع خواهند شد که اقدام به راه‌اندازی کسب و کار کلید سازی نمایند. آنجاست که نمی‌دانند چطور باید سرمایه مورد نیاز را تهیه کنند.

بنابراین داشتن این اطلاعات به شما کمک می‌کند در همان ابتدای کار هزینه‌های را سجیده و با توجه به آن وارد این حرفه شده یا بخواهید آن را راه‌اندازی نمایید.

کلیدسازی در اصفهان

سرمایه کلیدسازی در اصفهان دقیقا شامل چه مواردی می شود؟

در اینجا ما به شما خواهیم گفت که یک کلید ساز برای این که بتواند مغازه خود را راه‌اندازی کند نیاز است به چه نکات مهمی در خصوص هزینه‌ها توجه داشته باشد؟

سرمایه کلید سازی (سرمایه مورد نیاز برای کلیدسازی در اصفهان )؛ شامل هزینه‌های اصلی مانند خرید دستگاه‌ها، تجهیزات و ابزار مورد نیاز برای کلید سازی و … می‌باشد و همچنین شامل هزینه‌های جانبی مانند صرف هزینه برای یادگیری، اجاره مغازه و … است. به طور کلی برای راه‌اندازی شغل کلید سازی (قفل سازی) به حداقل سرمایه 150 تا 200 میلیون تومان مورد نیاز است.

مبلغی که گفته شد در واقع صفر تا صد سرمایه اولیه برای راه‌اندازی این کسب و کار است (البته اگر هزینه اجاره مغازه شما حدود 50 تا 70 میلیون تومان باشد) اما اگر شما بخواهید در این حوزه به صورت تخصصی‌تر خدمات ارائه دهید، قیمت خرید برخی از دستگاه ممکن است حتی بیش از 100 میلیون تومان باشد. (گرچه در ابتدای کار نیازی به خرید دستگاه‌های پیشرفته و صرف هزینه‌های آنچنانی نیست.)

هزینه‌های الزامی برای راه اندازی کلید سازی (سرمایه کلید سازی)

برای درک بهتر موارد گفته شده تصمیم گرفته‌ایم به مواردی مانند قیمت خرید برخی از تجهیزات و دستگاه‌ها در جدول زیر اشاره کنیم:

ردیف تجهیزات و دستگاه کلید سازی قیمت خرید
1 چکش 90 هزار تا 350 هزار تومان (بسته به کیفیت)
2 پیچ گشتی+انبردست+آچارفرانسه  200هزار تا 2 میلیون تومان (بسته به کیفیت)
3 دلیر 500 هزار تا 2 میلیون تومان (بسته به نوع آن)
4 قفل کتابی 90 هزار تا 350 هزار تومان (بسته به جنس)
5 کلید خام 2 هزار تا 50 هزار تومان (بسته به نوع آن)
6 انواع سوهان 100 هزار تا 1 میلیون تومان (بسته به سایز و نوع)
7 گیره 20 هزار تا 100 هزار تومان

هزینه های جانبی در راه اندازی شغل کلیدسازی در اصفهان

تا اینجا با هزینه‌های اولیه در شغل کلید سازی آشنا شده‌ایم در ادامه به برخی دیگر از آنها اشاره می‌کنیم. این هزینه‌ها شاید در ابتدای کار از اهمیت بالایی برخوردار نباشند به همین دلیل از آنها به عنوان هزینه‌های جانبی جزو سرمایه مورد نیاز برای کلیدسازی در اصفهان یاد کرده‌ایم؛ که عبارت اند از:

  • هزینه آماده سازی مغازه کلید سازی
  • هزینه یادگیری
  • هزینه اجاره مغازه
  • هزینه تبلیغات

 

کلیدسازی در اصفهان

هزینه آماده سازی مغازه کلیدسازی در اصفهان

شما نیاز دارید تا مغازه خود را جهت چیدمان لوازم و تجهیزات آماده کنید. کارهایی که باید انجام دهید به شرح زیر می‌باشند:

  • یک ویترین برای قسمت جلویی مغازه خریداری نمایید.
  • تخته‌های بزرگ باید استفاده کنید و کلید‌ها را به واسطه میخ بر روی آن آویزان کنید.
  • همچنین باید طبقه‌هایی در مغازه خود داشته باشید تا بتوانید بر روی آن انواع قفل‌ها را قرار دهید.
  • یک قسمتی از مغازه را باید برای قرار دادن ابزار‌ها انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید از تخته‌های پهن استفاده نمایید و ابزار ها را بر روی آن آویزان کنید.
  • همچنین نیاز به یک میز دارید تا دستگاه‌هایی مانند دستگاه تراش کلید کامپیوتری و … بر روی آن قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *